Agencja interaktywna to firma, której obszary działalności skupione są w przestrzeni internetowej. Niektóre główne usługi są pokrewne dla większości agencji, jednak są także dodatkowe obszary, wynikające z definiowanego kierunku rozwoju agencji, który w każdym przypadku przebiega inaczej. Ze względu na specyfikę tego typu działań, konkretne posunięcia są często dobierane indywidualnie do każdego klienta, aby najlepiej odpowiedzieć na jego potrzeby. Można wtedy powiedzieć o pewnego rodzaju szyciu na miarę.

Dziedziny oferty

Do podstawowych dziedzin oferty, które zwykle występują w tego typu działalnościach, należą pozycjonowanie oraz prowadzenie kampanii Google Ads (dawniej Google AdWords). Agencje często tworzą także strony internetowe. Można wtedy skorzystać z kompleksowego podejścia. Może być tak, że agencja interaktywna najpierw tworzy nową stroną internetową dla danej firmy, a potem ją pozycjonuje oraz/lub prowadzi jej płatne reklamy. Jeśli jest to od początku tak zaplanowane, strona jest tworzona już z myślą o kolejnych działaniach, aby już na samym starcie zapewnić jej jak najlepsze możliwości przebicia się.

Dodatkowe obszary

Wyżej wymienione działania są często usługami oferowanymi od samego początku istnienia firmy. Kolejne zwykle dochodzą wraz z rozwojem firmy i odnajdywaniem dalszego jej potencjału lub w naturalny sposób odpowiadanie na potrzeby zgłaszane przez klientów. Niektóre usługi mogą być zbieżne, inne odwrotnie – zupełnie wyróżniające w stosunku do pozostałych tego typu firm. Niesie to korzystną sytuację dla klienta, który posiada zróżnicowany wybór w ofertach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *